Olemme avoimia uusille yhteistyömuodoille ja haluamme rakentaa asiakkaidemme kanssa kokonaisvaltaisen logistisen hallintajärjestelmän, joka vastaa heidän tarpeitaan, jotta voimme toimia heidän logistiikkakumppaninaan, varastoinnissa ja jakelussa. Näiden vuosien aikana hankittu know how on mahdollistanut meille verkoston kehittämisen tärkeimmissä pisteissä niemimaalla, joissa tarjoamme seuraavia palveluja:
- VARASTOINTI
- PICKING (TILAUSTEN VALMISTELU)
- PACKING (PAKKAAMINEN)
- VARASTOJEN HALLINTA
- OMISTETUT VARASTOT
- CROSS DOCKING (TILAUS ILMAN VÄLIVARASTOINTIA)
- MIKÄ TAHANSA MUU ASIA, JOTA ASIAKKAAMME TARVITSEVAT
- KOKONAISVALTAINEN KAMPPAJEN HALLINTA.
Ostohallinta on innovatiivinen ratkaisu, joka mahdollistaa tehokkaan ostohallinnan, vähentäen näin kustannuksia ja parantaen yritysten kannattavuutta. Integroimalla seurantaja analysointityökaluja tämä ratkaisu tarjoaa täydellisen näkyvyyden koko ostoprosessiin, toimittajien valinnasta tuotteiden vastaanottamiseen. Yritykset voivat näin tehdä tietoon perustuvia ja strategisia päätöksiä kulujensa optimoinniksi.
Lisäksi Ostohallinta helpottaa yhteistyötä toimittajien kanssa, varmistaen täydellisen läpinäkyvyyden ja sujuvan viestinnän. Yritykset voivat näin vahvistaa suhteitaan kumppaneihinsa ja taata jatkuvan ja laadukkaan toimituksen. Tämä ratkaisu on ihanteellinen yrityksille, jotka pyrkivät parantamaan toiminnallista tehokkuuttaan ja vähentämään kustannuksia.
Wdb Expo on teidän palveluntarjoajanne ja logististen ratkaisujen toimittajanne, joka on erikoistunut tapahtumien järjestämiseen kaikilla messualueilla ja luksusteollisuudessa. Yli 25 vuoden kokemuksella olemme valmiina tukemaan teitä kaikissa tilanteissa, olipa kyseessä huipputoiminta tai satunnaiset tarpeet.
Visiomme on ylittää odotukset, suunnitella vertaansa vailla olevia logistisia kokemuksia ja olla moottori, joka vauhdittaa asiakkaidemme menestystä. Uskomme yhteistyön ja innovaatioiden voimaan muovata tapahtumalogistiikan tulevaisuutta.
Wdb Expon johdossa on kokenut tiimi, joka on intohimoinen operatiivisesta erinomaisuudesta. Jokainen tiimimme jäsen jakaa yhteisen vision: ylittää standardit tarjotakseen asiakkaillemme poikkeuksellista, luotettavaa ja räätälöityä palvelua.
Varastointi ja varastonhallinta ovat keskeisiä palveluja yrityksille, jotka pyrkivät optimoimaan toimitusketjuaan. Pro SEND tarjoaa kattavan varastointiratkaisun, johon kuuluu laadullinen ja määrällinen tarkastus, varastointi ja vakuutus. 5000 m²:n turvallinen varastomme takaa tavaroidesi turvallisuuden ja eheyden.
Valitsemalla varasto- ja varastonhallintapalvelumme saat täydellisen mielenrauhan, tietäen, että tavarasi ovat hyvissä käsissä. Käytämme edistyksellisiä teknologioita varmistaaksemme maksimaalisen tarkkuuden ja nopeuden. Luota Pro SENDiin varasto- ja varastonhallintatarpeissasi ja koe palvelu, joka yhdistää asiantuntemuksen ja innovaation.
Toiminimen tai yrityksen hallintotehtävän hoitaminen tuo mukanaan tärkeitä vastuita ja mahdollisia riskejä. Johtajien on navigoitava monimutkaisessa oikeudellisessa ympäristössä, varmistettava sääntöjen noudattaminen ja tehtävä strategisia päätöksiä, joilla voi olla merkittävä vaikutus yritykseen. Näiden riskien ymmärtäminen ja asianmukaisten hallintatoimenpiteiden toteuttaminen on olennaista yrityksen ja sidosryhmien etujen suojelemiseksi.
Dokumenttien silppuamispalvelumme tarjoavat turvallista ja tehokasta hävittämistä arkaluontoiselle tiedolle. Noudatamme tiukkoja luottamuksellisuusstandardeja varmistaen, että kaikki silputut asiakirjat käsitellään ja hävitetään vastuullisesti.
Haluatko vangita yleisösi vaikuttavilla audiovisuaalisilla sisällöillä?
CA QOM:ssa ymmärrämme, että audiovisuaalinen tuotanto näyttelee keskeistä roolia nykyaikaisessa viestinnässä. Asiantuntijatiimimme on sitoutunut luomaan korkealaatuisia videoita, jotka kertovat tarinasi aidosti ja kiinnostavasti. Teemme tiivistä yhteistyötä kanssasi määritelläksemme tavoitteesi, suunnitellaksemme luovia konsepteja ja toteuttaaksemme tuotantoja, jotka resonoivat yleisösi kanssa. Osaamisemme avulla saat ideasi eloon ja vahvistat vaikutustasi audiovisuaalisilla sisällöillä, jotka jäävät mieleen!
Meidän viivakoodiskannerimme linja-integraatiolla tarjoaa tehokkaan ratkaisun automatisoituun tietojen keruuseen ja saumattomaan integrointiin olemassa oleviin tuotanto- ja logistiikkalinjoihin. Tämän skanneriratkaisun avulla yritykset voivat varmistaa luotettavan ja tarkan tuotteen ja kuormayksiköiden tunnistamisen suoraan tuotantovirrassa. Viivakoodiskanneri soveltuu erinomaisesti aloille kuten logistiikka, vähittäiskauppa, autoala, elintarviketeollisuus ja lääketeollisuus, joissa tarvitaan korkeaa tietojen laatua ja tehokkuutta.
Viivakoodiskanneri on varustettu modernilla, tehokkaalla skannaus- teknologiolla, joka mahdollistaa nopean ja tarkan viivakoodien keruun eri muodoissa. Integroimalla olemassa oleviin tuotanto- tai kuljetuslinjoihin materiaalivirta ei keskeydy, mikä takaa jatkuvan ja automaattisen tietojen keruun. Ratkaisumme tukee aukotonta jäljitettävyyttä, optimoi logistiikkaprosessia ja minimoi virheitä varastonhallinnassa.
Kiitos joustavista rajapinnoista ja helposta käytöstä, viivakoodiskanneri voidaan nopeasti integroida erilaisiin järjestelmäympäristöihin. Tämän ratkaisun avulla yritykset hyötyvät tehokkaammasta linja-integraatiosta, suuremmasta tarkkuudesta ja optimoiduista prosesseista. Luottakaa viivakoodiskanneriimme linja-integraatiolla automatisoidaksenne tietojen keruuprosessit ja parantaaksenne tuotanto- ja logistiikkalinjojen tehokkuutta.
Miksi laatia ennuste?
- Tavoitteiden määrittämiseksi
- Projektin elinkelpoisuuden arvioimiseksi (uuden toiminnan, uuden tuotteen lanseeraus, uuden markkinan valloittaminen, maa- tai laitehankinta)
- Rahoitustarpeiden arvioimiseksi (erityisesti jos terveys- ja/tai talousnäkymät heikkenevät)
- Taloudellisten vaikeuksien riskin tunnistamiseksi, jotta ne voidaan ratkaista nopeasti (vaikeuksien ratkaiseminen on tehtävä ennakoivasti eikä "puukko kurkulla", kassajärjestelyjen neuvottelu, lainan saaminen, projektin lykkääminen)
- Poikkeamien tunnistamiseksi tulosten ja ennusteiden välillä (korjaamalla näitä, optimoit yrityksesi hallintaa)
Kaikista näistä syistä, luota meille taloudellisen ennusteesi laatiminen, joka toimitetaan sinulle 48 työpäivän kuluessa.
Anna tuotteen lanseerauksesi loistaa tapahtumaosaamisemme avulla. Suunnittelusta toteutukseen luomme vaikuttavia tapahtumia, jotka korostavat brändiäsi.
Insinööritoimisto, joka valmistaa, suunnittelee ja toteuttaa projekteja kaikilla teollisuuden aloilla, kustannustehokkaasti ja aina aikataulussa.
UHLIG-Consulting&Engineering tarjoaa projektien valmistelua, suunnittelua ja toteutusta kaikilla teollisuuden aloilla. Mukautamme jokaisen projektin tarkasti asiakkaidemme tarpeisiin ja heidän erityisiin vaatimuksiinsa, ottaen huomioon myös kansainvälisesti tunnustetut ja testatut projektinhallintastandardit, kuten GPM-standardi, AGILE-menetelmät ja A-SPICE. Tarjoamme myös vaatimusten hallinnan (tarjousasiakirjojen ja velvoiteasiakirjojen laatiminen), kehitys- ja hankintasopimusten laatimisen sekä elektronisten komponenttien kehittämisen ja testaamisen, myös VDA6.3:n mukaisesti.
Autoteollisuus: ohjausyksiköt, elektroniikka, ohjauskeskukset, säiliöt, munijat
Auditointi, konsultointi, palveluntarjoajan valinta, vaatimusten noudattaminen, ennakkotarkastus, tuotannon seuranta, aikataulun hallinta, logistinen seuranta, laadunvalvonta.
Me hoidamme kaiken!
- Delegoi painohankintojesi hallinta ja tuotannon seuranta.
- Hyödynnä kattavaa asiantuntemustamme graafisessa ketjussa ja eri painomenetelmissä.
- Yksi yhteyshenkilö kaikille eri painotuotteillesi.
- Painotalona tarjoamme sinulle hyötyä toimittajaverkostostamme ja neuvotelluista hinnoistamme.
Painohallinta: Projektien seuranta
Tuotantotoimisto: Paino
Painaja: Painaminen
AMOA:n roolissa varmistamme kaikki suunnittelun, rakentamisen ja toteutuksen vaiheet, jotka liittyvät tietojärjestelmien uudistamisprojekteihin, jotka perustuvat ohjelmistopaketteihin:
- Ohjelman määrittely, ratkaisun valintaan liittyvä apu, projektin organisointi ja projektin vaikutusanalyysi suunnitteluvaiheessa
- Avustaminen liiketoiminnassa ratkaisun toteuttamisessa (suhteiden hallinta integraattoriin, tarpeiden ilmaiseminen, testauksen avustaminen, toiminnallisten vaatimusten laatiminen, käyttäjien koulutus) sekä päivittäisen toiminnan valmistelu (toiminnallisen hallinnan ja sisäisen tuen organisointi, ylläpitopalveluntarjoajan valinta)
- Yhteenvetojen laatiminen ja kokemusten palautteen antaminen projektin jälkeisessä vaiheessa
Hallinnoi yrityksesi tarvitsemien tuotteiden ja ideoiden esittelyvaiheita. - Yritys Doktorim®:na, Strategisen Hallintomallin tuloksena, myynnin hallintamallinnuksesta ja markkinointimallinnuksista saatujen tulosten perusteella, varmistamme, että oikea kohde, oikea segmentti ja oikea tuote kohtaavat, ja esittelemme ne asiakkaalle mahdollisimman tehokkaasti integroimalla oman markkinointi- ja luovan media-/tuotantoyrityksemme kanssa, tarjoten näin korkeaa tehokkuutta.
Olla oikea määrä oikeaan aikaan varastossa – tämä on näennäisesti yksinkertainen tehtävä varastonhallinnassa. Tämän tarjouksen myötä saat läpinäkyvyyttä varastossasi!
Tehdäksemme projektisi teollistamisen ennen markkinoille tuloa, aktivoimme kaikki teolliset menetelmät.
Aloitamme valmistamalla kaikki elementit: kokoonpanoprosessien määrittely, työkalujesi ja tarvittavien työkalujen analysointi, teknisen asiakirjan kokoaminen, joka sisältää valmistusdokumentin, työtehtäväkuvaukset, tarkastuslomakkeet...
Sen jälkeen vahvistamme ja toteutamme työkalut sekä kaikki muut tarvittavat kokoonpano- ja tuotantovälineet. Menettelyn suunnittelu ja luonteen määrittely toteutetaan.
Lopuksi tuemme sinua tuotannon käynnistämisessä erityisesti yhteistyössä teollisen sijoittumisesi mallintamisessa tai olemalla rinnallasi sertifiointiprosessissasi.
Jatkuva optimointi on lähestymistapamme ydin. Työskentelemme ennakoidaksemme vikoja (AMDEC), parantaaksemme tehokkuuttasi (arvoanalyysi) ja mahdollisesti integroimme tulevat tuoteperheesi/versiot.
Analysoin ja optimoin toimitusketjun prosessejanne.
Prosessien havainnoinnin, yksilöhaastattelujen, videokuvauksen ja datan analyysin avulla löydän parannusmahdollisuuksia prosesseissanne. Seuraan aina, kunnes parannukset on myös mitattavasti toteutettu, sillä parannusten esittäminen ei vielä luo parannuksia.
Prosessien optimointi - miten aloittaa?
Minkä tahansa yrityksen, joka haluaa ylläpitää parannettuja prosesseja pitkällä aikavälillä, on ensin harkittava visiota, suuntaa tai tavoitetta (1). Tehokkain tapa motivoida työntekijöitä menestyksekkäästi on selkeä viestintä visiosta, suunnasta ja tavoitteista. Prosessien optimointi vaatii muutosta nykyisessä työskentelytavassa, joten on erittäin tärkeää, että työntekijät samaistuvat yrityksen visioon, suuntaan ja tavoitteisiin.
Kun suunta on vahvistettu ja sovittu, nykytilanne on analysoitava tehokkaasti prosessin optimoimiseksi (2). Nykytilanteen ymmärtäminen ilman subjektiivista taakkaa on avain tehokkaaseen prosessien optimointiin. Prosessiin suoraan osallistuvat työntekijät osallistuvat nykytilanteen analysointiin ja esittävät nykytilanteen järjestelmällisesti lean-menetelmiä käyttäen.
Kattava hallinta teräksen tuotantoketjusta romun saapumisesta ja luokittelusta valmiin laminaatin lähettämiseen. Wsteel hallitsee laitosten toimintaa integroimalla ne ja tarjoamalla niille asetuksia ja tuotanto-ohjeita (reseptit, rautaseosten laskenta, uuni, jatkuva valaminen, laminointilaitokset ja viimeistelylaitokset). Wsteel hallitsee laatua ja sertifiointia, poikkeamia sekä siirto- ja lähetyslogistiikkaa myyntiä varten. Wsteel on tiiviisti integroitu yrityksen ERP-järjestelmään ja laitteistoon. Wsteelissä on ohjelmointimoduuleja, jotka on integroitu myyntijärjestelmään toimituspäivämäärän määrittämiseksi; viimeistelyjen aikataulutusmoduuli täydentää hallintaa. Wsteel on saatavilla myös
ModellTechnik Rapid Prototyping GmbH:n kasvu on aina ollut suoraan yhteydessä asiakkaidemme laatuvaatimusten johdonmukaiseen toteuttamiseen viime vuosina.
Teen yrityksessä auditointia yrityksesi mielenterveydestä arvioidakseni työntekijöidesi hyvinvointia, jotta voin kehittää ja luoda räätälöidyn tietoisuustyöpajan. Tavoitteena on torjua poissaoloja ja lisätä yrityksesi tuottavuutta työntekijöidesi sitoutumisen kautta. Nykyiset johtamismenetelmät ovat vanhentuneita, ja se näkyy Ranskassa kasvavassa sairauspoissaolojen määrässä.
Switch2eCom tarjoaa kattavaa verkkokaupan tukea maailmanlaajuisille verkkokauppiaille. Autamme asiakkaitamme rakentamaan uusia verkkokauppoja sekä hallitsemaan olemassa olevia kauppoja suorittamalla kaikki päivittäiset toiminnot, kuten:
- kataloginhallinta
- katalogin käsittely
- tuotedatan hallinta
- tuotedatan syöttö
- suurten tuote-erien lataus
- internetmarkkinointi
- taustatoimiston tuki
jne.
Auditamme yrityksesi menot löytääksemme tuottavuuden ja parantamisen mahdollisuuksia.
Tämän auditoinnin jälkeen voit joko toteuttaa itse ehdotetut ratkaisut tai voimme huolehtia näiden ratkaisujen käyttöönotosta.
FEA Srls on italialainen yritys, jolla on yli 30 vuoden kokemus, erikoistunut innovatiivisiin ratkaisuihin kansainvälistymisessä ja edistyneessä teknisessä kehityksessä. Toimimme strategisena kumppanina yrityksille, jotka haluavat laajentaa läsnäoloaan globaaleilla markkinoilla, tarjoten korkealaatuisia räätälöityjä palveluja.
:: Mitä tarjoamme
FEA tukee yrityksiä niiden kasvupolun kaikissa vaiheissa kattavalla palveluvalikoimalla:
Temporary Export Manager (TEM)
- Ammatillinen konsultointi uusille markkinoille laajentumisessa.
- Markkina-analyysi, sisäänpääsystrategioiden kehittäminen ja kansainvälisten suhteiden hallinta.
- Sopimusneuvottelupalvelut ja vientiprosessien optimointi.
Tuotesuunnittelu ja -kehitys
- Edistynyt prototyyppaus ja tekninen validointi.
- Teknisten käsikirjojen laatiminen kansainvälisten standardien mukaisesti.
- Räätälöidyt ratkaisut kustannusten vähentämiseksi ja operatiivisen tehokkuuden parantamiseksi.
Kaupallinen konsultointi
- Strateginen suunnittelu liiketoiminnan kasvulle.
- Benchmarking ja kohdemarkkinoiden analyysi.
- Tuki uusille markkinoille pääsyssä räätälöityjen strategioiden avulla.
Meidän etumme
- Vakiintunut kokemus: Tiimi asiantuntijoita, joilla on monipuolisia taitoja mekatroniikan, HO.RE.CA., autoteollisuuden ja teollisen muotoilun aloilla.
- Räätälöidyt ratkaisut: Palvelut, jotka voidaan mukauttaa jokaisen asiakkaan erityistarpeisiin.
- Innovaatio: Edistyksellisten teknologioiden, kuten 3D-tulostuksen ja digitaalisen prototyyppauksen, käyttö.
- Operatiivinen joustavuus: Pääsy erikoistuneisiin resursseihin ilman sisäisen osaston kustannuksia.
- Kansainvälinen läsnäolo: Globaali verkosto päteviä kumppaneita ja yhteistyökumppaneita.
Soveltamisalat
FEA toimii menestyksekkäästi useilla aloilla:
- HO.RE.CA. ja Suuri Jakelu: Laitteiden ja strategioiden kehittäminen kansainvälisille markkinoille.
- Autoteollisuus ja Ilmailu: Korkean tarkkuuden komponenttien prototyyppaus ja suunnittelu.
- Kestävyys ja Teknologinen Innovaatio: Tuki vihreiden ratkaisujen kehittämisessä ja kaupallistamisessa.
Menestyksemme
Olemme tukeneet lukuisia yrityksiä strategisten projektien kehittämisessä ja kansainvälisessä kasvussa, mikä on johtanut konkreettisiin tuloksiin, kuten liikevaihdon kasvuun ja uusille markkinoille pääsyyn. Menestystarinoihimme kuuluu yhteistyö johtavien yritysten kanssa pakkaus- ja ravintola-aloilla.
Miksi valita FEA?
Yhteistyö FEA:n kanssa tarkoittaa luotettavan kumppanin saamista, joka yhdistää tekniset taidot, kaupalliset strategiat ja räätälöidyn lähestymistavan konkreettisten tulosten varmistamiseksi.
Yhteystiedot
FEA Srls
Osoite: Via Cà Dolfin, 37, 36061 Bassano del Grappa (VI)
Toimipaikka: Via Generale dalla Chiesa, 94, 36030 Sarcedo (VI)
Puhelin: +39 0445 1631519
Sähköposti: info@0039fea.it
Verkkosivusto: www.0039fea.it
Kiinteistön kehittäminen on olennainen palvelu yrityksille ja kehittäjille, jotka etsivät uusia tiloja tai haluavat kunnostaa olemassa olevia rakenteita. CIE, yrityskiinteistön asiantuntemuksellaan, tukee asiakkaitaan kehityksen jokaisessa vaiheessa, suunnittelusta toteutukseen. Tämä palvelu on ihanteellinen niille, jotka haluavat muuttaa ideoita konkreettisiksi projekteiksi, samalla kun he hyötyvät teknisestä asiantuntemuksesta ja syvällisestä ymmärryksestä kiinteistömarkkinoista.
Kiinteistön kehittämisen myötä asiakkaat voivat odottaa räätälöityä palvelua, joka vastaa heidän erityistarpeitaan. CIE:n tiimi työskentelee tiiviissä yhteistyössä asiakkaidensa kanssa varmistaakseen, että jokainen projekti toteutetaan aikarajoissa ja budjetin puitteissa. Tämä palvelu on täydellinen yrityksille, jotka haluavat innovoida ja erottua kiinteistösektorilla, samalla kun taataan projektien laatu ja kestävyys.